May 10, 2013

No Wind / Ingen vind

No Wind

like always the dandelions exploded into bloom overnight it's sort of limbo (like the catholic one totally imaginary) being stuck here between inner and outer reality and having no drive in applying romanticism I could say I'm a ship at sea with no wind but I won't instead I go to the super for milk and stuff as usual I say no to the receipt and joke that she could fold it into an airplane


day of ascension
my yawns get
still longer




-*-




Ingen vind

som altid eksploderede mælkebøtterne i blomst over natten det' en slags limbo (ligesom den katolske version aldeles imaginær) at være kørt fast her mellem den indre og den ydre virkelighed uden drive hvis jeg skulle udtrykke det romantisk kunne jeg sige at jeg var et skib til havs i vindstille men det gør jeg ikke i stedet går jeg til supermarkedet efter mælk og diverse som sædvanlig takker jeg nej til kvitteringen og spøger med at hun kan folde en flyver


kristi himmelfart
mine gab bliver
stadigt længere

No comments:

Post a Comment